Portada > Ajuntament - seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Certificat d'inscripció o estat en el registre civil

Certificat d'inscripció o estat en el registre civil

Descripció

Aquest tràmit permet obtenir el document que certifica la inscripció al registre civil del naixement, defunció o matrimoni, o certifica la fe de vida o estat, ja sigui literalment o en extracte. Requisits a complir: No cal complir cap requisit específic. Més informació: Normativa general: Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors. Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya. Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya. Normativa Local: Efectes del silenci administratiu: Per la naturalesa del tràmit no es contempla Normativa reguladora del silenci administratiu: Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. Llei 26/2010, del 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques de Catalunya.

Temps de resolució

El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 42.3 de la LRJAP i modificacions).

Qui el pot demanar

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Procediment per iniciar el tràmit

Presencialment

Anar a l'oficina d'Atenció al Ciutadà, en horari d'atenció al públic i amb la documentació següent:

On es pot fer

Documentació necessària