Certificat d'inscripció o estat en el registre civil

Aquest tràmit permet obtenir el document que certifica la inscripció al registre civil del naixement, defunció o matrimoni, o certifica la fe de vida o estat, ja sigui literalment o en extracte.

Requisits a complir:

No cal complir cap requisit específic.

Més informació:

Normativa general:

  • Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
  • Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.

Normativa local:

  • Efectes del silenci administratiu: Per la naturalesa del tràmit no es contempla

Normativa reguladora del silenci administratiu:

  • Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques de Catalunya.

 

Presencialment

Anar a l'oficina d'Atenció al Ciutadà, en horari d'atenció al públic i amb la documentació següent:

On es pot fer

Quan es dóna resposta:

El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 42.3 de la LRJAP i modificacions).

Qui pot sol·licitar-ho:

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Cal aportar:

Canals de tramitació:

  • Presencial

    Anar a l'oficina d'Atenció al Ciutadà, en horari d'atenció al públic i amb la documentació adjunta.

Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

Carrer Sant Antoni, 31 - 08798 Sant Cugat Sesgarrigues
Telèfon: 938 970 103
Adreça electrònica: st.cugats@diba.cat
Horari:  
de dilluns a divendres, de 9 a 14 h i dijous, de 16 a 19 h.
Darrera actualització: 24.02.2020 | 11:38